۵ پاسخ

من از ۱۶ روزگی گفت ۶۰تا بشه شیر خودمم خیلی کم میدم سیرش نمیکنه

دکترا میگن ولی روی شیر خشک بیشترم زده. چون 30 تا میخورن زود زود باید بدی. من دو هفته اول 30 دادم دیدم سیر نمیشه 60 تا دادم تا یه ماهگی الانم بزرگتر شده 90 تا یا 120 تا میدم خوب میخوابه . البته رفلاکس نداره

من از بیست روزگی ۶۰ تا دادم

من ۵۰تامیدادم هروقت هم سیر نشه بیشتر ش میکنم

من ۳۰ تا میدم البته دخترم شیر خودمم میخوره
اگه دل درد میگیره یا بالا میاره یعنی همون ۳۰ کافیه وگرنه شما میتونی بیش تر بدی بهش

سوال های مرتبط