۱۳ پاسخ

شیاف داری استفاده کنی؟من چند روزه اینطوریم ولی هفتم بالاتره ازشما

نگران نباش دراز بکش پاهاتو بنداز ب بالا اگ دادی خونه ی قرص استامینوفن معمولی بخور از هیچی بهتره

زنگ بزن به بلوک زایمان بیمارستانی که میخای زایمان کنی اونا راهنماییت میکنن

نفخ اینا نداری؟ حبوبات نخوردی که معدت سنگین بشه؟

برو بیمارستان حتما
منم درد شکمی دارم که شدید میگیره یهو ولی برا من علتش پایین بودن جفته

حتما برو بیمارستانی ک دکترت اونجا هست
زنگش میزنن
من اینطوری بودم گفت طول سرویکس کم شده
از عفونت و جا باز کردن لگن و رحم هم میشه
ولی برو سونو بشی خیالت راحت بسه

شیاف داری بزاری

اگ دراز میشی خوب میشی اشکال نداره ولی اگ هرکار کنی باز درد داری برو بیمارستان سونو بده

منم هفته 24 اینجوری شدم رفتم بیمارستان معاینه که نکردن گفتن سونو بدم ببینن طول سرویکسم کم نشده یا دهانه رحمم باز نشده باشه که خداروشکر چیزی نبود اگه درد تو هم با استراحت خوب میشه نگران نباش ولی محض احتیاط چک کن فقط نذار معاینه ات کنن

احتمالا بچه جا باز میکنه بیمارستان بری معاینت میکنن
بمون شنبه برو دکترت

برو عزیزم درد شدید خوب نیست

شکمت سفت هم میشه؟

به دکترت پیام بده اگه لازم باشه میگه بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان خوشمل خانوم🙈💓 مامان خوشمل خانوم🙈💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
ماماناییی باردار 🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻لطفا راحهنماییی کنید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻لطفا بخونید و راهنماییم کنید🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻ممنونم ازتون🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻مامانا من از اول با داریم تقریبا شرایط حساسی داشتم همش درد خای انقباضی درد های رحمی و دور ناف . جفت سر راهی و... که همش یا شیاف میزاشتم یا امپول میزدم . و هنوزم ادامه داره و اجازه رابطه مداشتم پله یا زیاد راخ رفتن میمواستمم نمیتونستم درد پریودی کمر شگم میگرفتم شدید نقسم قطع میشد.
متاسفانه هنوزم وقتی گرمی میخورم مثل حلوا . یا شله زرد یا شربت زعفرونی مثلا ی لیوان بزرگ بخورم نیم ساعت چهل دیقه دیگه من در حد یک ساعت دو ساعت رفته رفته درده زیاد میشه تا ب حدی برسه که نفسم قطع بشه از درد و دوساعت سه ساعت استراحت کنم درده قطع شه حتی با اینکه امپول پروژسترون پکترم تجویز کرده ب خاطردردام و هر روز شیاف پروژسترون .
الان من واقعا نگرانم دکترم با اینکه 19هفته سیریکسم شکمی با همین حالتا 38بود 23هفته شده بود 36دکتر با ادامه دادن امپول و شیاف اجازه پیاده روی که بهم فشار نیاد و رابطه رو داد .
من الان بازم کار خونه زیاد کنم یا پیاده روی و.. بازم درد کمر شدید میگیرم . عین قبل پریود گودی پایین کمرم و زیر شکمم شکمم سفت میشه عین سنگ حتی نوک انگشتمم توش نمییره مثل زمانی که نرمه نییست و درده میگیذه تا چند ساعت با اینکه امپول شیافمو سر موقع میزنم . بازم خطر منو تهدید میکنه وقتی اینطوری میشم؟
نگرانم ممکنه بازم من با کار کردن زیاد که دردم میگیره و سر پا بودن یا پیاده روی وقتی تو لین حالت میشم خطری منو تهدید میکنه بازم؟
این حالتا چیه انقباضه؟








عکسه رو خودم گرفتم 😂☝🏻
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری