شیاف داری استفاده کنی؟من چند روزه اینطوریم ولی هفتم بالاتره ازشما
نگران نباش دراز بکش پاهاتو بنداز ب بالا اگ دادی خونه ی قرص استامینوفن معمولی بخور از هیچی بهتره
زنگ بزن به بلوک زایمان بیمارستانی که میخای زایمان کنی اونا راهنماییت میکنن
نفخ اینا نداری؟ حبوبات نخوردی که معدت سنگین بشه؟
برو بیمارستان حتما
منم درد شکمی دارم که شدید میگیره یهو ولی برا من علتش پایین بودن جفته
حتما برو بیمارستانی ک دکترت اونجا هست
زنگش میزنن
من اینطوری بودم گفت طول سرویکس کم شده
از عفونت و جا باز کردن لگن و رحم هم میشه
ولی برو سونو بشی خیالت راحت بسه
شیاف داری بزاری
اگ دراز میشی خوب میشی اشکال نداره ولی اگ هرکار کنی باز درد داری برو بیمارستان سونو بده
منم هفته 24 اینجوری شدم رفتم بیمارستان معاینه که نکردن گفتن سونو بدم ببینن طول سرویکسم کم نشده یا دهانه رحمم باز نشده باشه که خداروشکر چیزی نبود اگه درد تو هم با استراحت خوب میشه نگران نباش ولی محض احتیاط چک کن فقط نذار معاینه ات کنن
احتمالا بچه جا باز میکنه بیمارستان بری معاینت میکنن
بمون شنبه برو دکترت
برو عزیزم درد شدید خوب نیست
شکمت سفت هم میشه؟
به دکترت پیام بده اگه لازم باشه میگه بری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.