۵ پاسخ

من میخورم تو پریودی

اتفاقا من از دکترم پارسال پرسیده بودم
گفت کی گفته
اتفاقا باید بخوری

اتفاقا باید تو پریودی بخوری

بعید میدونم فکرکنم تازه چون ازت خون میره خوبم باشه

آره نخور بزار پاک شدی بعد شروع کن

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 ۱۶ ماهگی
مامان پارسا و مهدیار مامان پارسا و مهدیار ۹ ماهگی
مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی