۸ پاسخ

چه ویروسی کرفته؟

زینک برای کارن دکتر نوشت زمانی که اسهال بود و سرماخوردگی داشت برای جبران کمبود های بدنش که توی مربضی بوده حتما بهش بده

برا اشتها ...برا اسهال هم خوبه

خیلی خوبه
اگه اسهاله برای رفع اسهال خوبه برای سورش دونه هم خوبه و اشتها اورن

زینک خیلی خوبه

خیلی خوبه حتما بده

برای اشتها هست

زینک برای اشتهاست

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آیهان مامان ماهان و آیهان ۱ سالگی