به نظر من هیچ اسمی قدیمی و جدید نداره مهم دلتونه،و خیلی هم اسم قشنگ و دلنشینی هست
هیچ اسمی قدیمی نیس الان خیلی ها اسم پسر نویان میزارن مگه نویان اسم جدیدی هس ن اسم نمیدونم کدوم شاهزاده هس خیلی هم قدیمی هس هر کی هر چ دلش بخواد میزاره الینا خیلی هم اسم خوبیه الینا ال آی النا
من اسم دخترم النا هستش
خیلی هم زیباست
من النا میذارم احتمال زیاد چطوره؟
با احترام قدیمیه
ولی نظر پدر و مادر مهم تره
خیلی قشنگه
الینا قدیمیه خواهرزاده م ۱۸ سالشه اسم الیناس، من میخام ایم دخملم رو ابرا بزارم
خیلی نازه
مهم اینه به دل خودتون بشینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.