گفتم ديار اما يه دلم نبودم
خيلي مخالف پيدا شد
نظرم اين شد بذارم هيراد
خوب قشنگه
خیلی قشنگه من اگه بچه دوم میوردم میذاشتم هیراد اما دییییییبگه حرف بچه اوردنم نمیزنم 😅
عااالیه
وای من عاشق اسم هیرادم از وقتی ازدواج کردم آرزوم بود پسر دار شم اسمشو بزارم هیراد ولی دختر دار شدم
خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.