خیلی خاصه.. 🥲
من میخاستم بزارم تا دیروز فهمیدم اسم پسرعموی شوهرم که خیلی ازشون بدش میاد رادمهر هست هرکاریم میکنم قبول نمیکنه میگه هروقت صداش بزنم یادشون میفتم نمیخام یادشون بیفتم😬😬😬😬😬
قشنگه
به نظر من قشنگه. یکی از آشناهامون هم تازه گذاشته
قشنگه
به نظرم خییلی خوشگله و هیچوقت قدیمی نمیشه ❤️
خیلی قشنگ
خیلی خوبه
من دوست دارم
خیلی قشنگه 💙
خیلی قشنگه اما مهراد تلفظش راحتتره
عالیه. اسم برادرزاده ی منه و عاشقشم
خیلیم خوشگله 💙💙
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.