خانومای گل نظرتون راجع به اسم ((💙رادمهر💙)) چیه ؟

۱۲ پاسخ

خیلی خاصه.. 🥲
من میخاستم بزارم تا دیروز فهمیدم اسم پسرعموی شوهرم که خیلی ازشون بدش میاد رادمهر هست هرکاریم میکنم قبول نمیکنه میگه هروقت صداش بزنم یادشون میفتم نمیخام یادشون بیفتم😬😬😬😬😬

قشنگه

به نظر من قشنگه. یکی از آشناهامون هم تازه گذاشته

قشنگه

به نظرم خییلی خوشگله و هیچوقت قدیمی نمیشه ❤️

خیلی قشنگ

خیلی خوبه

من دوست دارم

خیلی قشنگه 💙

خیلی قشنگه اما مهراد تلفظش راحتتره

عالیه. اسم برادرزاده ی منه و عاشقشم

خیلیم خوشگله 💙💙

سوال های مرتبط

مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان bahar مامان bahar هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری