قطره و پماد بزن
دختر منم پلک پایینی چشمش تو رفته بود بردم دکتر قطره و پماد داد بعد از اون خوب شذ
بچه من دوماه پیش اینجوری شد بردمش دکتر قطره داد ریختم اوکی شد
عزیزم دختر منم همینطور شد مادربزرگم دستش رو شست با چند قطره چایی دم شده ماساژ داد فردا که از خواب بیدار شد انگار نه انگار خوب شده بود خودمم تعجب کردم بخدا😂تو هم امتحان کن
ببر دکتر، شاید عفونته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.