۴ پاسخ

منم پریود شدیدی شدم خوشحالم شدم ...تا کی خطر حاملگی زیاده؟؟؟؟😁😁😁😁

اره واقعا من خودم الان دومین بار دارم عادت میشم اونم با زور قرص از وقتم گذشته بود هی خدا خدا میکردم حامله نباشم خخخخ

من بعد از دوماه پریود شدم خونریزی شدید دارم

الان باید خوشحال باشی که نی نی دیگه تو راه نیست 😂من از همین الان استرس دارم نکنه باز حامله شم

سوال های مرتبط

مامان نیکا💖 مامان نیکا💖 ۱ ماهگی
مامان اقا امیرپاشا مامان اقا امیرپاشا ۳ ماهگی