منم پریود شدیدی شدم خوشحالم شدم ...تا کی خطر حاملگی زیاده؟؟؟؟😁😁😁😁
اره واقعا من خودم الان دومین بار دارم عادت میشم اونم با زور قرص از وقتم گذشته بود هی خدا خدا میکردم حامله نباشم خخخخ
من بعد از دوماه پریود شدم خونریزی شدید دارم
الان باید خوشحال باشی که نی نی دیگه تو راه نیست 😂من از همین الان استرس دارم نکنه باز حامله شم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.