تا ۶ ماه اقدام کنی طبیعیه که بشی و اگر نشدی باید بری دکتر و علت یابی کنی
تو این ۶ ماه بعضی فاکتورا کمک کننده هستن مثل قرص د۳ و اسید فولیک و پیاده روی یا ورزش سبک و نخوردن بعضی چیزا مثل قندوشکر و هرچی که قند و شکر داره و سوسیس کالباس و...
کم کردن وزن
البته اینا برای زن فقط نیست مرد هم باید رعایت کنه
8 ماه
من ۶ ماهه که منتظرم😭
من ۴سال ازدواج کردم دوبار باردارشدم سقط کردم الان سه ماهه دراقدامم
یه شب 😂
۴سال
دومی دوماه
دو ماه
من تقریبا ۱۱ ماه گذشته هنوز باردار نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.