۸ پاسخ

تا ۶ ماه اقدام کنی طبیعیه که بشی و اگر نشدی باید بری دکتر و علت یابی کنی
تو این ۶ ماه بعضی فاکتورا کمک کننده هستن مثل قرص د۳ و اسید فولیک و پیاده روی یا ورزش سبک و نخوردن بعضی چیزا مثل قندوشکر و هرچی که قند و شکر داره و سوسیس کالباس و...
کم کردن وزن
البته اینا برای زن فقط نیست مرد هم باید رعایت کنه

8 ماه

من ۶ ماهه که منتظرم😭

من ۴سال ازدواج کردم دوبار باردارشدم سقط کردم الان سه ماهه دراقدامم

یه شب 😂

۴سال
دومی دوماه

دو ماه

من تقریبا ۱۱ ماه گذشته هنوز باردار نشدم

سوال های مرتبط