خانما من تو این هفته میرم پیش دکتر جدید ، معاینه ندارم این هفته؟؟

۳ پاسخ

یکی دو هفته دیگه مراقبت داری ولی معاینه برای چی

ان اس تی شاید بگیرن معمولا تو این هفته ها
سونو رشد هم اگر انجام ندادی انجام میده برات

معاینه؟؟

سوال های مرتبط