ازین چند سی سی میدین به بچه هاتون؟

تصویر
۳ پاسخ

من ۱۰ روز دادم از این خوب بود برای اشتها اما رفلاکسشو تشدید میکرد
دکتر گفته بود روزی ۳ سی سی فک کنم روشم نوشته بود برای ۱ ساله ها ۳ سی سی

معمولا همه ی مولتی وزینکا روروزانه یک سی سی میگن

این واسه چی خوبه

سوال های مرتبط