۹ پاسخ

وای من عاشق اسبم خیلی دوست دارم یکی داشته باشم

ببخشید من قصد جسارت ندارم ولی اینایی که میرم اسب سواری رو درک نمیکنم یه چیز بی معنیه برای من

خیلی خوبه بااینکه مدت زمانش کوتاهه کلاسش ولی به شدت سخته و خسته میشی انگار ۶ ساعت رفتی باشگاه
یکم سوارش شدن سخته اولش اما بعدطبیعی میشه ترس نداره خیلی خوبه
من پارسال رفتم کلا ۱۰ جلسه بود

اولین جلسه خودشون بهت وسایل میدن بااسب های رام شده و خیلی دستی سوار میشی خیلی مراقبت‌ن اولشم باید فقط نحوه چجوری باز کنی و بسته کنی زین و چجوری سوار اسب بشی میدن بااروم راهش ببری
اینجایی که رفتم دوست همسرم بود وسایل و خودش بهم داداما جاهای دیگه فک کنم باید بخری
کلا آسیب نمیبینی خیلی مراقبتن

من نرفتم کلاس ولی بلدم😍

اتفاقا سوال منم هست😌😌🤔





الکی مثلا پولشو دارم🤪🤪🤪🤪

یکبار رفتم ب بوی اون محیط و خود اسب ها آلرژی دارم شدید سفارش شدم داغون شدم

باید برای خودت چیزای ایمنی بگیری
کلاه و زانو بند و اینا
بعدشم با ی اسب اروم شروع میکنی
خودشون میگن البته
خیلی حال میده

من یکی از فانتزی هام اسب سواریه😂

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی