۵ پاسخ

اصلا نگران نباش

دکتر به من گفت مشکلی نداره تا هفت ماهگی هم شماره یک بدی

پایان 6 ماهگی که میره 7 ماهگی 2 میدن

عزیزم همینو بده نی نی بخوره تا پایان 6 ماهگی باید 1 بخوره

میتونی ادامه بدی هروقت تموم شد شروع کنی ۲ زیاد عجله نیس سریع دو کنی

سوال های مرتبط