۳ پاسخ

حتما از الان اسید فولیک بخور

هر سالم تر بهتر🥰از ۳ ماه قبل میگن رعایت کنین بهتره…برای کیفیت اسپرم و تخمک هم میتونین سرچ کنین که کیفیت جنین خوب داشته باشین❤️

فست فود
سرخ کردنی
قند وشکر
شیرینیجاتی که با قند مصنوعی درست شده
لبنیات

سوال های مرتبط

مامان مامان النازو.. مامان مامان النازو.. هفته دوازدهم بارداری