سونو رشد و آب دوربچه چن هفته برم خوبه؟؟

دکترم گفته ۲۸هفته

۱۱ پاسخ

همون ۲۸ هفته برو ک اگر خدایی نکرده وزن بچه کم بود زودتر بفهمی عزیزم

تو۲۸هقته باید بری یه بارم ۳۵هفته باید بری

الان برو که هر کمبوی داره وقت داشته باشی جبران کنی

سنو رشد و چسبندگی دکترم ب من گف ۳۲هفته برم

هرچی دکترت میگه دیگه

من ۲۸ گفت برم که رفتم گفت بعدیم ۳۴ هفته برو

28 هفته رو برو
34 هفته اینطورا باز سونو بیوفیزیکال مینویسن برای چک کردن ریه
اونجام وزن بچه چک میشه

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

منو ۲۴فرستاد ۳۰هفته میرم یا۲۹

من ۳۲هفته رفتم

من ۳۰ رفتم

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان سـورنا👼🏻🍼🛵 مامان سـورنا👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری