من۲۴و۳۰رفتم. یکی ۳۳.۳۴میرم
به من گفتن هفته ۲۴ برم بخاطر اینکه بند ناف یکیشون تک شریانیه
28و 33اینا میرم
من یه بار ۲۸ هفته برم
یه دونه دیگه هم اون آخرا میرم ایشالا
27هفته رفتم
من هنوز نرفتم دکترم گفته دوهفته دیگه بیا
من که هنوز نرفتم😕
فقط اولای ماه دیگه گفت بیا احتمالا میخواد سونو رشد بنویسه
من یکشنبه میرم
یبار 20 رفتم یبارم شنبه میرم دوباره احتمالا میگه 30 برو هر سه 4 هفته میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.