خانمای دوقلوی کی سونو رشد رفتید من دکترم گفته ۲۶ هفته برم با ۳۰ هفته

۹ پاسخ

من۲۴و۳۰رفتم. یکی ۳۳.۳۴میرم

به من گفتن هفته ۲۴ برم بخاطر اینکه بند ناف یکیشون تک شریانیه

28و 33اینا میرم

من یه بار ۲۸ هفته برم
یه دونه دیگه هم اون آخرا میرم ایشالا

27هفته رفتم

من هنوز نرفتم دکترم گفته دوهفته دیگه بیا

من که هنوز نرفتم😕
فقط اولای ماه دیگه گفت بیا احتمالا میخواد سونو رشد بنویسه

من یکشنبه میرم

یبار 20 رفتم یبارم شنبه میرم دوباره احتمالا میگه 30 برو هر سه 4 هفته میگه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان🦁☀️ مامان کیان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری