۹ پاسخ

من هفته ۲۶ رفتم وضعیت جنین رو چک کرد فقط ،بعد آنومالی دیگه نگفت برو الانم هفته ۲۷ ام چیزی نگفته

من سی هفته دکترم گفت برم سنو انجام بدم

۳۱ هفته رفتم

۲۴ هفته ۳۰ هفته۳۳ هفته ۳۶هفتم گف بیا

من بعد از آنومالی ۲۵ هفته رفتم بعدش ۳۱ هفته دوباره باید ۳۴ هفته برم

۲۹ هفته و سه روز

۳۲ هفته

من قرار ۲۹هفته برم پیش دکترم حالا ببینم خودش دستگاه سنو داره انجام میده برام یا میگه بزار هفتت بره بالا تر

32 هفته

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشا مامان آرشا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری