من هفته ۲۶ رفتم وضعیت جنین رو چک کرد فقط ،بعد آنومالی دیگه نگفت برو الانم هفته ۲۷ ام چیزی نگفته
من سی هفته دکترم گفت برم سنو انجام بدم
۳۱ هفته رفتم
۲۴ هفته ۳۰ هفته۳۳ هفته ۳۶هفتم گف بیا
من بعد از آنومالی ۲۵ هفته رفتم بعدش ۳۱ هفته دوباره باید ۳۴ هفته برم
۲۹ هفته و سه روز
۳۲ هفته
من قرار ۲۹هفته برم پیش دکترم حالا ببینم خودش دستگاه سنو داره انجام میده برام یا میگه بزار هفتت بره بالا تر
32 هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.