خانوما شما سونو رشد ۳۰ هفته رفتید یا سی و دو؟

۱۳ پاسخ

منم دیروز انجام دادم 32هفته و دوروز بودم

۳۰ دکتر گفت

سر دخترم ۳۲
سر پسرم ۲۹

من 30 هفته رفتم ولی دکترم گفت 32 بهتره

منکه هنوز نرفتم البته یکی ازدلایلش اینه که دکترم تصادف کرده و فعلا مطبش تعطیله

۳۱هفته

سی و دو

من امروزرفتم30هفته وسه روز

۳۱ هفته و ۴ روز رفتم

من یکی ۲۷ هفته رفتم یکی ۳۲

من سی هفته رفتم

من ۲۸😂

۳۰ عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد💕 مامان جوجو ممد💕 ۶ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری