سلام خیر
۳۲ وزن
و اخرین سونو ۳۶
اره من ۳۰ هفته رفتم
هر چی زودتر بری خودت زودتر میفهمی ک بچت لاغره یا تپل و میتونی اصلاح سبک کنی
من یکی ۳۲ یکی هم ۳۶ رفتم
به منم دکترم گفت 30 هفته برا وزن برو سونو
من دکترم گفت همه چی خوبه، نیاز نیست فقط ۳۷ قراره برم
من امروز اولین سونو بعد از انومالی دارم برای وزن
من ۳۱ هفته رفتم
.اره 30 و 37 رفتم
من 32 هفته سونو وزن دارم
سونو وزنه عزیزم بررسی میکنن جنین رشد طبیعی رو داره یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.