سلام خانوما ۳۰ هفته برم سونو رشد زود نیست

۶ پاسخ

ن خوبه

اره برو منم دوشنبه بعدی میرم ک 30هفته کامل باشم
بهتر اگ خدای نکرده کمه زودتر بفهمیمم
انقد بدم میا بعضیا بخاطر پول دیر میرن بعدم وزن بچه پایین هفتت بالا نمیشه کاریش کرد
کسی ک پول سونو نداره چطور میخا بزرگ کنه😕هرکیم از حرفم بدش اومد و برخورد بهش بربخوره

من دیشب رفتم ۲۹ هفته و ۵ روز،اینجوری وزنش کم باشه فر صت جبران داری

نه هرچی زود بری بهتره زودتر از وضعیتش با خبر میشی میتونی مدیریت کنی

۳۲هفته برو

نه منم ۳۰ هفته بودم رفتم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری