۸ پاسخ

اتفاقا بهترین وقتشه
من یه بار ۳۰ رفتم یه بار ۳۴

یدونه ۲۸
یدونه۳۴
اخریم ۳۷

من یه دونه ۲۶ هفته بود فکر کنم رفتم
یکی هم گفت ۳۲ تمام

من ۲۹هفته رفتم یدونه هم ۳۴هفته گفته برو

من ۳۲ رفتم
دیگه هم دکتر نگفت برم

من ۳۱هفته رفتم

نه به منم گفت ۳۰هفته برم

نه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری