مامانا سونو رشد چن هفته خوبه برم

۸ پاسخ

از ۲۸ هفته هست تا ۳۲ هفته

من خودم ۲۵هفته میرم با ۳۲هفته

عزیزم الان بری بهتره چون خیلیا دیر میرن وزن بچه پایینه ولی اگه الان بری اگه وزن بچه پایین باشه وقت داری الان برو ۳۴هفته هم برو

من۳۲هفته رفتم

من ۲۸ هفته و چند روز رفتم نوبت بعد ۳۴هفته و چند روز میرم تا بعدی و ببینم دکتر کی میگه

الان هم میتونی بری ۲۸ هفته موقعیت مناسبیه

۳۰‌برو بعدش میگه ۳۴ برو دیگه ۳۸ اگر‌بگه بری

از ۳۲هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری