۶ پاسخ

من چون بچم تف می‌کنه گفت باشیر خشک قاطی کن بده
ولی داروهای دیگه رو نباید انجام داد

منم شنیدم که قاطی نکنیدباشیرخشک خطرناکه

خیلی خطر داره از بهداشت بپرس دقیق میگه عوارضش رو

ی جا خوندم دارو رو با شیرخشک قاطی نکنین...خطر داره

بریز تو سری شیشه شیر بهش بده بخوره

ن بهش بده خنثی میکنه

سوال های مرتبط