من قطره اد رو تو یخچال نمیزارم اشکال نداره؟؟

۴ پاسخ

قطره‌‌آد‌ یخچالیه‌ تو‌ دمای‌ خونه‌‌ فاسد‌ میشه‌ مخصوصا‌ الان‌ که‌ دیگه‌ بخاری‌ گذاشتیم

من گذاشتم یخچال

اگخ يخچاليه بايد بزاري

اگ یخچالی باشه روش نوشته

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی