قطره اد از دیشب تو یخچال نبوده عیبی نداره

تصویر
۵ پاسخ

یخچالی نیستن.دمای زیر۳۰درجه
الانم هواخنکه وزیر۳۰

آد یخچالی نیست

قطره آد که یخچالی نیست اصلا

نه هوا خنکه چیزی نمیشه من از پسرام کلا بیرون میذاشتم

اینو تو یخجال نمیزارن ک من اینجوری میدونم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ویهان🩵👼🏻 مامان ویهان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی