سلام مامانا قطره آ د. باید تو یخچال باشه؟

۵ پاسخ

من همه داروهاشو میذارم یخچال

بله یک ماه بعد باز شدن قابل مصرفه

اره قبل دادن هم یک بذار بیرون به دما محیط برسه بعد خوب تکونش بده

ن عزیزم

من یخچال میزارم

سوال های مرتبط

مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۵ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۵ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان ویهان🩵👼🏻 مامان ویهان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی