دلایلش زیاده انقباضات رحمی یا زیاد بودن مایع دور جنین یا کارهای سنگین عفونت ووو
من کیسه صفرام بزرگ بود دکترا احتمال پارگی دادن مجبور شدم عمل باز کنم بچم تو شکمم ۳۳هفته بود
شبی که عمل کردم و درد میکشیدم کیسه آبم همزمان پاره شد
جفت درد رو همزمان میکشیدم من از ۶ماهگی درد رو تحمل میکردم منتها سر بچه تو لگن رفته بود
اینو میدونم که بچه از درد های مادر فرار میکنه
بچه اول من با یه لگد محکم هم زیر دلم یه ترک انداخت هم کیسه رو پارش کرد
بچه شیطون😬 که وقت به دنیا اومدنشه
خدایی ناکرده عفونت
این دوتارو من میدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.