۶ پاسخ

طبیعیه منم اولا یه سینم رو نمیگرفت اما کم کم اکی شد. من واسه وزن کمش هم شیر خودم و میدم هم شیرخشک

طبیعیه منم سینه سمت‌چپنو‌نمی‌گرفت چون سنگین و پر تر بود قبل شیر دادن با آب گرم نوک سینه و سینتو ماساژ بده و گرم کن که نوکش نرم بشه و سفت نباشه اینم خیلی موثره من اللن بچم‌اوکی شد

فعلا که میگیرسینه خودمو

واخدانکنه

شیر خودمم میدم چون وزنش کمه شیر خشک هم میدم

من که میدم چون وزنش کمه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی