ن اصلا شیر یا شیر خشک بر پایه آبه دیگ
اب دادن باید همزمان با شروع غذای کمکی باشه
اگر ۴ ماهه شروع کردی بده اگر نه فعلا نباید بدی
والا من بچم از ۴ماهگی غذا کمکی میخورد الان که ۶ماهش داره تموم میشه دیگه غذای رو سفره رو میخوره😀
تو این گرما آب ندادن به بچه ظلمه
اگه بچه شیر خشک میخوره که خوردن آب واجبه واجبه
ادرار پسرم کم شده از وقتی هوا گرم شده زیادم عرق میکنه خودم تصمیم گرفتم آب بدم چهار و نیم ماهگی است دوقاشق روزی ، پنچ رو هم تموم کنه غذا شروع میکنم براش
نه نمیشه داد گلم
من اره دکتر گف بده اب جوشیده منم میدم
از اول دادم 🙂
من آب جوشیده سرد شده میدم بهش هر روز دو سه بار در حد دو سه قاشق چایی خوری
ن بابا تا یکسالم نباید بدی
من از چهار ماهگی دادم
آخه هوا گرمه بچه تشنه میشه گناه داره
منم میدم
منم از سه ماهگی روزی یه سی سی میدم
بله منم می دم
بله
من از ۲ ماهگی گاهی بهش اب میدادم
اگه شیر خودت میخوره احتیاج نیست بهش بدی
ولی اگه شیر خشک میخوره، بهس بده تشنه میشه
بله.
بله عزیزم من دختر 4ماهشه و بهش اب میدم چون گرمه
من دخترم چهارماهشه همش میدم
من از اول چهارماهگی بهش روزانه ۱۵-۲۰ سی سی آب دادم آخه خیلی زیااد آب دهنش میریزه و موقع شیرخوردن و اینا خیلی عرق میکنه دیگه گفتم گناه داره کم آب میشه بدنش
خیر نمیدم
دکتر پسرم گفت روزی دوسه قاشق بهش آب ماجان بده
حدودا از ۴ونیم ماهگی
من میدادم به خصوص که تابستونم بود گرم بود
آره من هر روز میدم چون دکتر گفت بده یه وقت روده هاش رسوب نگیرن
من میدم
اره بعضی وقتا هم دکترش گفت بده هم اونروز بهداشت گفت چون هوا گرمه بیقراریش شاید از کم آبی باشه
چرا بعضی پزشک ها میگن بده بعضی میگن نه و خطرناکه
آخه آدم چیکار کنه
من یه هفته هست که میدم در حد 10 سی سی، دخترم نمیخوره
نه.
بعضی وقت آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.