۹ پاسخ

منم بریچه زیر ناف حس میکنم سکسه رو اخه بچم عرضیه

بریچ چجوریع من قدامیم

منم پایین حس میکنم سکسکه هاشو
ولی چرا تکون هاشو گاهی توی پهلو و گاهی پایین ترین نقطه واژن انگاری میخاد انگشتاش بیان بیرون از اونجام
ناخدا گاه دست میذارم ببینم چیزی بیرون اومده یانه
این بچه ها مارو اسکول کردن 😂😂

منم بچم بریچه حرکت پا بیشتر از دسته و پاهاش چون پایینه شما زسر شکمت حس میکنی و این طبیعیه

منم مثل شمام، خیلی پایین حس میکنم سکسکه رو ولی بریجه، نمیدونم چجوری میشه

سفالیک و بریچ یعنی چه؟

سفالیک هست سکسکه زیر دلم حس میکنم

واسه من که سفالیک من سکسکه هاشو بغل رون پام حس میکنم همش

منم سکسکه شو زیر نافم حس میکنم
ولی بچه بریچه

سوال های مرتبط