نوشابه برای جنین ضرر داره یانه😩

۹ پاسخ

چه سوالایی می‌پرسید واقعا یا حسین اره ضرر داره نخوریا اصلا تو حاملگی هیچی جز باد نباید بخوری

نظر خودت چیه🤔

نوشابه برای آدم معمولی هم ضرر داره کلا مضره نصف لیوان در حد رفع هوس بخور یک لیوان نوشابه انگار نصف لیوان قند خالص داری میخوری

بله نخور

نوشابه که کلا ضرر داره
ولی کم بخوری اشکال نداره زیاده روی نکن

دیابت بارداذی نداشته باشی نه

اگه یکم بخوری عیب نداره

نوشابه که کلا ضرر داره ولی خب من واقعا از اول معده م با نوشابه یا بستنی داره آروم میشه 😂
خیلی سعی میکنم مدیریت کنم ولی خب واقعا یه وقتایی نمیشه به خصوص بستنی رو

سلام عزیزم کلسیمتا میاره پایین اگر دلت میخاد در حد کم اشکال نداره ولی زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسا🎀 مامان پرنسا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری