چه سوالایی میپرسید واقعا یا حسین اره ضرر داره نخوریا اصلا تو حاملگی هیچی جز باد نباید بخوری
نظر خودت چیه🤔
نوشابه برای آدم معمولی هم ضرر داره کلا مضره نصف لیوان در حد رفع هوس بخور یک لیوان نوشابه انگار نصف لیوان قند خالص داری میخوری
بله نخور
نوشابه که کلا ضرر داره
ولی کم بخوری اشکال نداره زیاده روی نکن
دیابت بارداذی نداشته باشی نه
اگه یکم بخوری عیب نداره
نوشابه که کلا ضرر داره ولی خب من واقعا از اول معده م با نوشابه یا بستنی داره آروم میشه 😂
خیلی سعی میکنم مدیریت کنم ولی خب واقعا یه وقتایی نمیشه به خصوص بستنی رو
سلام عزیزم کلسیمتا میاره پایین اگر دلت میخاد در حد کم اشکال نداره ولی زیاد خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.