خانما نوشابه ضرر داره بخورم؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم ایتا برای مامانای زیر ۱۰ هفته گروه زدم.این پیام رو کپی کن یا ایدیم رو توی ایتا بزن بهم پیام بده تا لینک گروه رو بهت بدم😍 @sadaf_mah

من خیلی دلم میخواد بخورم ولی باز میگم نخورم بهتر جلو خودمو میگیرم

دکتر تغذیه بهداشت بهم گفت نوشابه پیش فعالی میاره

گاهی اندازه نصف استکان اشکال نداره

ارع نخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسا🎀 مامان پرنسا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نهم بارداری