کلا تو دوران بارداری نخوردم بخاطر بچم...
بله نخوری بهتره
چون قند داره عزیزم نوشابه همش شکره
اره به من هم دکتر هم بهداشت گفت فقط هفته ی یه بار نصف لیوان
اگه هوس کردی بخور
والا من که سر پسرم از اول تا آخر خوردم چه ضرری اخه؟!
اگه هم ضرر بزنه به بدن خودت هست وگرنه چیز مفید به بچه میرسه
اره نخور حداقل تا سه ماه اول چون هنوز بچه سفت نچسبیده بهت🥲
اگر نخوری از اول تا آخر بارداری ک عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.