خانما
برا هفته من نوشابه ضرر داره ؟؟؟؟

۸ پاسخ

کلا تو دوران بارداری نخوردم بخاطر بچم...

بله نخوری بهتره

چون قند داره عزیزم نوشابه همش شکره

اره به من هم دکتر هم بهداشت گفت فقط هفته ی یه بار نصف لیوان

اگه هوس کردی بخور

والا من که سر پسرم از اول تا آخر خوردم چه ضرری اخه؟!
اگه هم ضرر بزنه به بدن خودت هست وگرنه چیز مفید به بچه میرسه

اره نخور حداقل تا سه ماه اول چون هنوز بچه سفت نچسبیده بهت🥲

اگر نخوری از اول تا آخر بارداری ک عالیه

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسا🎀 مامان پرنسا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نهم بارداری