دوستان نوشابه ضرر داره ؟

۸ پاسخ

همه میدونن نوشابه ضرر داره ولی می خوریم متاسفانه

بعضی موقع ها میخورم

که گاهی اشکال ندارد مدام بخوایی بخوری ضرر داره

من سه ماه اول بجای اب دایت میخوردم قند نداشت اصلا اب تهوع شدید میاورد برام

من ک از نوشابه متنفرم تا الان تو بارداری ی بارم نخوردم

منو ک انتی گفت یه نوشابه رو سر بکش تا بچه تکون بخوره ✌🏾😂

اره نخور منم نمی‌خورم از اوایل بارداریم

چون قند داره باید جلوگیری بشه

سوال های مرتبط

مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسا🎀 مامان پرنسا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری