اتفاقا یه سری سردرد های بارداری فقط با نوشابه بدود گاز مشکی خوبومیشه
من در حد یه قلوپ با هر وعده میخورم خیلییی دلم میخواد ولی بخاطر قند و پوکی استخون نی نی جلوخودمو میگیرم . قبل بار داری اصلا برام مهم نبود حتی اگه نمیخوردم ولی الان میبینم ضعف میکنم
اونی که تو تایپک نوشتی چقدر وسواسی هستی من وسواسی نیستم سابقه سقط دارم میترسم دوس نداری تایپک نخون جوابم نده ممنون
نه بابا من هروقت دلم مبخاد یکم میخورم
ن بابا بخور
من ک دلم خاست یکم خورذم ولی مزش خیلییی تیزبود نسبت ب قبل!
کم بخور درحد نصف لیوانی
کمی بخور زیادیش خوب نیست فقط
نه بخور
منم خوردم😂
خیلی کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.