خانما یکم نوشابه بخورم ضرر داره؟؟

۱۰ پاسخ

اتفاقا یه سری سردرد های بارداری فقط با نوشابه بدود گاز مشکی خوبومیشه

من در حد یه قلوپ با هر وعده میخورم خیلییی دلم میخواد ولی بخاطر قند و پوکی استخون نی نی جلوخودمو میگیرم . قبل بار داری اصلا برام مهم نبود حتی اگه نمیخوردم ولی الان میبینم ضعف میکنم

اونی که تو تایپک نوشتی چقدر وسواسی هستی من وسواسی نیستم سابقه سقط دارم میترسم دوس نداری تایپک نخون جوابم نده ممنون

نه بابا من هروقت دلم مبخاد یکم میخورم

ن بابا بخور

من ک دلم خاست یکم خورذم ولی مزش خیلییی تیزبود نسبت ب قبل!

کم بخور درحد نصف لیوانی

کمی بخور زیادیش خوب نیست فقط

نه بخور
منم خوردم😂

خیلی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسا🎀 مامان پرنسا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری