منکه همش نوشابه میخورم و دست خودم نیست تنها چیزی که اینروزا همش میلم میکشه نوشابه س
اگ قند بالا نیس یکم ایرادی نداره عزیزک
دیابت بارداری ممکنه بیاره نخوری بهتره
منم معده درد و حالت تهوع شدید کلافم کرده فقط انرژی زا آرومم میکنه
دیگه مجبورم و میخورم
باور کن روزی ی لیتر خوردم تا الان
زیاد نخور بخاطر قند و گازش ولی دلت خواست نصف استکان بخور
من فقط برای سونو میخورم 😂
من کلا سعی میکنم نخورم هم قند داره هم گاز اصلا خوب نیس چیزمفیدی نیس
اره اصلا نخور
من ک میخوزم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.