خانما نوشابه در ۵ هفته ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

منکه همش نوشابه میخورم و دست خودم نیست تنها چیزی که اینروزا همش میلم میکشه نوشابه س

اگ قند بالا نیس یکم ایرادی نداره عزیزک

دیابت بارداری ممکنه بیاره نخوری بهتره

منم معده درد و حالت تهوع شدید کلافم کرده فقط انرژی زا آرومم میکنه
دیگه مجبورم و میخورم

باور کن روزی ی لیتر خوردم تا الان

زیاد نخور بخاطر قند و گازش ولی دلت خواست نصف استکان بخور

من فقط برای سونو میخورم 😂

من کلا سعی میکنم نخورم هم قند داره هم گاز اصلا خوب نیس چیزمفیدی نیس

اره اصلا نخور

من ک میخوزم🥺

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسا🎀 مامان پرنسا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری