🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🫤🫤
پوکی استخوان میاره !!! بجز قندی که داره … همش ضربه
نوشابه کلا ضرر داره
چبرسه الان تو این شرایط
من متاسفانه معتاد نوشابه هستم 🙁 البته فقط زیرو میخورم که حداقل قند نداشته باشه سر دختر اولم خیلی رعایت میکردم ولی دومی رو نمیتونم
زیاد نخور خدایی نکرده قندت میره بالا
من سه ماه قبل اقدام ترک کردم
من شبا یکم میخورم
خیلییی
ضرر نداره مفید هم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.