دخترا نوشابه ضرر داره؟

۹ پاسخ

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🫤🫤

پوکی استخوان میاره !!! بجز قندی که داره … همش ضربه

نوشابه کلا ضرر داره
چ‌برسه الان تو این شرایط

من متاسفانه معتاد نوشابه هستم 🙁 البته فقط زیرو میخورم که حداقل قند نداشته باشه سر دختر اولم خیلی رعایت میکردم ولی دومی رو نمیتونم

زیاد نخور خدایی نکرده قندت میره بالا

من سه ماه قبل اقدام ترک کردم

من شبا یکم میخورم

خیلییی

ضرر نداره مفید هم نیست

سوال های مرتبط

مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه من✨ مامان معجزه من✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری