خانوما به ناف بچه چی بزنیم ک زودتر بیوفته؟؟

۱۴ پاسخ

هیچی نزن قنداق کن زود میفته

من که بچه هام بعد از 5 روز که خوب خشک شده بود نافشون رو یک ذره کوچیک روغن زرد چرب کردم فرداش افتاده بودن تا 4 یا 5 روز اول که هیچی نمی‌زدم 😍😍❤️❤️

روغن زرد یا نباتی

روغن جامد میزنن دور اطراف ما

هیچی نباید بزنید ، خودش نهایتش تا ده روز میفته

سُرنج خوبه خیلی

من کره گذاشتم

هیچی نزن اصلا اگ میتونی حمامشم نکن تا بی افته من ک پسرمو حمامم ندادم نافش چهار روزه افتاد

هیچی نباید زد

حنا خشک یه ذره بریز روش شبا تا بیفته

هیچی نباید بزنی ، خودش میفته صبر کن هنوز دو روزه

شیر خودتون بدوش روش اگ میخواستی بهش شیر بدی

روغن زرد هم نزنم؟؟

میگن هیچی نزنید

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۲ ماهگی
مامان میران مامان میران ۲ ماهگی