۹ پاسخ

من می‌خوام دوتا بچه پشت هم بیارم . نظرات رو‌که خوندم ترسیدم . لطفا اینجوری نگید من پس چیکار کنم

انشاالله اینا هم میگذره.یکسال اول یکم اذیت میشی ولی بعدش باهم همبازی میشن راحتترمیشی

منم همینطور بودم دوتا بچه‌هام‌ به فاصله ۱سال ودوماه بودن خیلی اذیت شدم

استرس نمیدم ولی دهنت صاف میشه

منم بایه بچه ۱ساله هیچکسم ندارم درکمم نمیکنن اگه بخاطر بچه ام نبود تاحالا دق کرده بودم ازافسردگی

اره واقعا سخته خواهرشوهرمم شرایط شما رو داره البته بچه دومش بدنیا اومد خیلی سخته ولی اگر شوهر همراهی داشته باشی بهتر میگذره

سختی زمان تولد بچه دومته وای من افسردگی گرفتم خیلی حالم بد بود ولی حتما یکی از خوانوادت کنارت باشه کمک حالت وگرنه سخت میگزره گزروندم ک میگم از الان به فکر باش

خدا کمکت میکنه نگران نباش

انشاالله ک همچی قشنگ تر میشه برات♥️

سوال های مرتبط