منم دارم خیلی خوبه راضیم فقط تنها بدی ک داره هی باید آبش رو تخیله کنی وگرنه هم تمیز میشوره هم خشک میکنه
مخصوصا از مسافرت ک میای حجم لباس زیاده واقعا کارو راحت میکنه
عالیه عصای دستم
مینی واش فریدولین دارم خیلی خوبه و راضی هستم
اول لباسها رو لکه بر میزنم میزارم میمونه بعد همه رو میریزم لباسشویی خیلی کار رو راحت میکنه خشک میکنه و تمیز میشه
من دارم
مارک میلاد خشک کن هم داره
خوبه بیشتر بستگی به مایع لباسشوییت داره تمیز کردنش
هر هفته تقریبا روشنه
فقط مشکلی ک باهاش دارم مث ماشینای لباسشویی خودمون موقع خشک کردن میلرزن اینم میلرزه خیلی و چون سُر میخوره باید حتما ۳ دقیقه بگیرمش خودم تا خشک کردنش تموم ش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.