مامانا مینی واش چه مارکی بخرم خوبه ؟

۱۱ پاسخ

مینی واش واسه کسی خوبه که دانشجو باشه یا موقت ی شهر دیگه بخواد زندگی کنه واسه بچه کارایی نداره چون لباس های بچه کوچیکه قرار باشه مینی واش بشوره خودت آب کشی کنی خب شستن لباس بچه کاری نداره همونو خودت هم میشوری هم آب کشی میکنی

اگر از خریدش مطمینی بخر وگرنه اصلا کاربردی نداره

فریدولین خریدم بسیار کاربردی و راًضیم عصای دستمه

من جنرال تکنیک خریدم راضیم، لباس بچه خیلی کثیف میشه و مینی واش کاملا تمیز میشوره، اگه خودم با دست بشورم اونطوری تمیز نمیشه، بعدش خودم آبکشی میکنم

اصلا نخر من خریدم اصلا تا حالا بازش نکردم گوشه انباری داره خاک میخوره

من تیتو مکس دارم راضیم

بنظرت بدر نمیخوره چون بابچه هی باید آبریزی خالی کنی منکه نمیتونم دیگه استفاده کنم

بنطر من کار بردی نداره من اوایل با دست میشستم خودم بعد دیگ نو ماشین خودم حالت baby care وسیله اضافیه

من جیپاس دارم

نگیر خوب نیس چون فقط میشوزه لباس رو دور میده ابکشی و خشک کن رو خودت باید انجام بدی

من میلاد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۸ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی