من خیلیی یبوست دارم زیاد میشینم تو توالت فرنگی خطری نداره؟؟؟ زور نمیزنم ولی

۸ پاسخ

شیاف ام جی رکتال از داروخانه بگیر روزی یکی استفاده کن
شکمتو کامل نرم. میکنه
خوبیش اینه دلپیچه و. بیرون روی نداره
همین منو. نجات داد تا قبلش بعد از هربار دفع مقعدم خون. ریزی میکرد

خاک شیر بخیسون بخور خیلی جوابه یعنی اسهالت میکنه🤣

آلو و زردآلو بخور حله

منم یوبوست شدید بودم شربت گرفتم الان راحت شدم بدکترت بگو خوب نیس زیاد بشینی من طول سرویکسم اومده بود ۲۱ با استراحت مطلق شدم ۲۹ ولی هنوزم استراحتم زور نزن زیاد طولانی نشین با دکترت مشورت کن بهت دارو میده عزیزم

اگه زور نمیزنی نه نگران نباش
منم زور نمیزنم ولی میشینم تا جیش بیاد

به دکترت بگو شربت بده زور نزن طول سرویکست میاد پایین

من روزانه ۵ تا انجیر میخورم،آب روزانه ۲ لیترحداقل،میوه هم گیلاس و زردآلو،آلو،خیلی راحتم اصلا یبوست نگرفتمه بااینکه شبی دوتا آهن میخورم

انجیرو میوه ها تابستون بخور خیلی خوبن

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری