۴ پاسخ

کله بیضه یکی بزرگتره

مامانایی که پسراشانو ختنه کردن کردن تجربه دارن،،به نظرتون چه تایمی ختنه کنم بهتره؟

زیر شکمش همون قسمت ناحیه تناسلی اون قسمتی که میگی نداره آروم دست بزن ببین چیزی زیر پوستش احساس میکنی؟؟

باد ک نداره کلا بیضه ها یکیش از اون یکی بزرگتره باز اگ زیادی با هم فرق می‌کنه نشون دکتر بده

سوال های مرتبط

مامان کیان❤️ مامان کیان❤️ ۹ ماهگی