خانما بیضه های پسرم نرماله ؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم اینو باید ب دکتر نشون بدی
خانوماکه دکتر اورولوژی نیستن

بله نرمال هم بزرگتره

وای چقدر بین پاهاش عرق سوز شده پمادنمیزنی مگ خیلی اذیت میشه طفلی دردش میاد چرب کن

بیضه سمت چپش ورم داره انگار ، ورم بیضه داره فک کنم اینم طبیعی یه خوب میشه

ادیت عکس نوزاد و کودک و بارداری و بزرگسال انجام میشود
تموم جزییات رو میتونید تغییر کم یا زیاد کنید
چند تا عکس براتون ارسال میشه انتخاب میکنید راضی بودید مبلغ و واریز میکنید
برای سفارش به این آیدی در تلگرام یا ایتا پیام بدید
@n4rg3s25

مگه پاهاشو نمیشوری؟

برا پاسوختش هم زینک و کالاندولا بزن
یا کرم سیوند بگیر براش

از بچه من کوچکتره

پاهای بچه احساس میکنم سوخته

سوال های مرتبط

مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 ۳ ماهگی