مامانا با بخيه ميشه ٤٠ تا پله بالا رفت؟

۳ پاسخ

خاهر شوهر منم با بخیه سزارین
کریر ام گرفت دستش با بچش رفت بالا

زنداداشم سزارین بود خونشون طبقه 4 بود اسانسورم نداشتن براش سخت نبود

سزارین میشی؟

سوال های مرتبط