مامانا چند روز بعد سزارین میشه پله بالا رفت؟

۹ پاسخ

همون روز . اومدم خونه کلی پله بالا رفتم

دکتر به من گفت بعد کشیدن بخیه ها ، چون فشار میاد بهش

همون روز

همون روز میتونی پلی باید آروم بری و خیلی ام بده تجریش
برا من ک اینطور بود

همون روز اول کلی پله از بیمارستان اومدم پایین

همون روز

همون‌روز که مرخص میشی فقط باید اروم اروم بری

۳ روز اروم اروم

من مرخص ک شدم همون روز باید پله بالا برم خونم دو طبقس🥺

سوال های مرتبط

مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری