۸ پاسخ

اگه شیر خودت رو میدی نه ولی اگه شیر خشک میدی و تابستون هست قبل شیر خشک یه قاشق غذاخوری آب جوشیده به بچه بدی از یبوست هم جلوگیری می کنه،شیر مادر هم همینجوره اولش آب هست بعد غلیظ میشه ،مشکل آب دادن نیست آب زیاد دادن هست چون کلیه های بچه کوچیکه خوب نیست

نه‌نده

من به دکترش گفتم اب بدم گفت اول شیر آبه برای چی اب بدی

بچه من یک ماهش بود دکتر گفت آب جوشیده بهش بده ولی من ندادم چون خیلی استرسیم

علمی نه

ن نده خون رقیق میکنح

نه چرا بدی

از نظر علمی نه
ولی از نظر مامان بزرگا ابجوش نبات بده هم برا نفخش خوبه هم تابستون تشنه میشن

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی