مامانا ب بچه 3ماهه اب جوشیده ملایم بدی چی میشه؟

۷ پاسخ

هیچی خیلی خوبه ولی نهایتا ۳۰ سی سی بده

هیچی نمیشه، منم میدادم دکتر گفت بده،چون هوا گرمه

بله منم میدم جوشیده دمای خونه 20 تا میدم

من میدم دکترش گف

هیچی

هیچی، بده خوبم. هست

بده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی
مامان فِسقِل مامان فِسقِل ۶ ماهگی