ب بچه 3ماهه شربت اشتها میدن؟

۵ پاسخ

نه بابا😐😐😐

مولتی تجویز میکنن
برای اشتها خوبه خیلی تاثیر مثبت داره

نه نهایت زینک میدن که تاثیری تداره

نه کلا برای بچه های زیر دوسال ممنوعه

🫥🫥🫥🫥🫥🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️

سوال های مرتبط

مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۵ ماهگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی